Thursday 14 February 2013

Corat- coret 15 Febuari 2013 - Tetiba rasa sedih...

Assalammualaikum dan Salam Sayang buat semua yang sudi singgah kat blog Annur Hidayah ini <3

Family mertuaku datang malam tadi... Alhamdulillah... sejak jadi menantu keluarga ni... tak pernah aku rasa tak heppi... aku buat macam family sendiri... perjalanan hidup aku dalam keluarga ini mudah dan tidak sukar... malah aku merasa bertuah dapat mertua seperti mereka... Alhamdulillah...

Pagi ni mereka dah pun balik ke kampung halaman di Alor Setar...

Dan tetiba aku rasa sedih... kenapa??? sebab dorang dah balik??? tidaklah begitu... tapi ada juga terbit rasa sunyi sbb rumah aku meriah  bila 2 org anak saudaraku Nina dan Akif yang selalu jadi penggamat suasana... bila dorang balik... sunyi pulak rasanya... nak dengar rengekan anak sendiri... mungkin belum masanya... Allah sajalah yang tahu...

Tapi bukan itu yang buat aku rasa sedih...

Sebenarnya aku rasa sedih bila memikirkan hidup aku ni... hidup aku tidaklah susah... makan mewah.. belanja mewah... suami baik... keluarga pun baik...

Tapi... ada sesuatu yang aku tak ada... yang aku cari... tapi sampai ke hari ini aku tak pasti...

Mungkin satu masa nanti aku akan share di sini... :(


No comments:

Post a Comment